Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה באנגליה – השוואה בין הערים השונות

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

אנגליה היא אחת המדינות המפתות ביותר עבור ישראלים שמשאת נפשם היא לעבוד בחו”ל: הכלכלה איתנה, רמת החיים גבוהה, התרבות עשירה, הנופים מרחיבי נשימה והאנשים מיוחדים. אין פלא שעבודה באנגליה היא אחת האופציות המבוקשות ביותר מבחינת מחפשי העבודה מחוץ לגבולות הארץ, ושרבים מאיתנו מתחרטים על סילוק המנדט הבריטי שהרי אם היינו תחת חסות בריטית היה לנו הרבה יותר קל לעבוד באנגליה…

יש הסבורים כי עבודה באנגליה פירושה עבודה בלונדון. אמנם לונדון היא ללא ספק העיר המובילה באנגליה מכל הבחינות, ולמעשה אחת המובילות בעולם כולו, אולם כדאי לדעת שלא מעט ישראלים עובדים בערים אחרות בכל רחבי הממלכה הבריטית, מפליימות’ ופורטסמות’ שבדרום ועד לידס וניוקאסל שבצפון וגם בסקוטלנד השכנה הציורית ואירלנד הירוקה ניתן למצוא משרות מתגמלות, ושבאופן כללי כשיוצאים לעבוד בחו”ל יש לא מעט יתרונות גם לערים מהשורה השנייה והשלישית (שגם הן, כמובן, ערים גדולות בכל קנה מידה ומכל בחינה).

כשרוצים לבחור מקום עבודה באנגליה חשוב לבחון מספר פרמטרים: אופי העיר, אפשרויות הבילוי בה ובסביבתה, האם קיימת בה קהילה יהודית בעלת נוכחות ניכרת, האם ניתן להשיג בה בקלות אוכל כשר (רלוונטי כמובן רק עבור מי שמקפיד על כשרות), מזג האוויר בעיר ועוד. מרכיב משמעותי אחר כשיוצאים לעבוד בחו”ל, ההכנסה הצפויה, הוא פחות רלוונטי בעת הבחירה בעיר בה תעבדו באנגליה שכן אין הבדלים של ממש בין הערים השונות מבחינה זו, ובסופו של דבר סכום הכסף שתחסכו במהלך השהות בממלכה המאוחדת תלוי בעיקר בכם, ביכולות המכירה שלכם, בחריצות שתפגינו ובהוצאות שלכם (אגב, למרות שלכאורה המטרה היא צבירת סכום כסף גדול ככל האפשר כדאי גם "לבזבז” חלק ממנו – החוויות שתצברו תוך כדי בילויים וטיולים באנגליה הן יקרות ערך לא פחות, ולפעמים אף יותר, מעוד כמה מאות שקלים, או אפילו לירות שטרלינג, בחשבון הבנק).

עבודה במנצ’סטר

מנצ’סטר היא כנראה העיר המפורסמת ביותר באנגליה אחרי לונדון, ולא מעט ישראלים המבקשים לעבוד בחו”ל שמים אליה פעמיהם.

ישנן כמה וכמה סיבות לבחירה במנצ’סטר כיעד לעבודה באנגליה: ראשית, חיי התרבות בעיר עשירים ומגוונים – להקות כמו אואזיס, ניו אורדר והסמית’ס גדלו בה, מועדוני הלילה שלה הם בין השמחים ביבשת, יש בה כ- 500 בארים המארחים בסופי שבוע כ- 120,000 איש, מוזיאונים רבים, תיאטרון משובח וגלריות מוצלחות. שנית, כלכלתה איתנה ושיעור הצמיחה שלה מרשים (ועקבי). שלישית, מגיעים אליה תיירים רבים (בין השאר כדי לחזות במנצ’סטר יונייטד, אחת מקבוצות הכדורגל המפורסמות בעולם, וביריבה העירונית מנצ’סטר סיטי שחסתה בצילה של היונייטד שנים רבות עד שב- 2008 נרכשה על ידי קבוצת משקיעים מאבו דאבי שלא חסכה במשאבים כדי לשדרג את יכולותיה), ורביעית, יש בה קהילה יהודית גדולה המונה קרוב ל- 40,000 איש.

מזג האוויר במנצ’סטר נוח יחסית, לפחות בין אפריל לאוקטובר, אם כי גם כך יש בה כ- 140 ימי גשם בממוצע בשנה (10% פחות מהממוצע באנגליה באופן כללי). שלג כמעט ואין בעיר.

עבודה בליברפול

אם בעבר הייתה ליברפול עיר פועלים קשי יום, הרי שבשנים האחרונות עלתה מאוד רמת החיים בעיר כך שכיום היא מהווה אופציה מושכת למדי למי שרוצה לעבוד בחו”ל ובפרט למי שמחפש עבודה באנגליה.

רוב הישראלים שמגיעים לליברפול על מנת להתפרנס עושים זאת באמצעות עבודה בעגלות או מכירת ציורי שמן מדלת לדלת. בזכות העלייה ברמת החיים בעיר ניתן להרוויח שכר נאה, הייחודיות של תושבי ליברפול הופכת את החיים בה למעניינים מאוד, רוח הקסם שהשרו עליה הביטלס עדיין מפעמת ברחובות ובסמטאות הציוריות והניסיונות להפוך אותה למרכז תרבות מוסיפים אופציות בילוי רבות.

יחד עם זאת כדאי לזכור שמזג האוויר בליברפול, הנמצאת בצפון אנגליה, סגרירי למדי וגשום יחסית, ומי שאוהב את החיים שלו שטופי שמש עלול להתקשות להסתגל לעיר.

עבודה בלידס

לא הרבה ישראלים מבין אלה המחפשים עבודה באנגליה מגיעים ללידס, שסבלה בעבר מתדמית שלילית ("אחת המזוהמות והנבזיות שראיתי בחיי”, כתב עליה צ’רלס דיקנס), אולם אלה שעשו כן בהחלט נהנו מהחיים בעיר השוכנת כ- 300 ק”מ צפונית ללונדון.

כדאי לדעת שלידס אולי לא מוכרת כמו יעדים אהובים על היוצאים לעבוד בחו”ל דוגמת לוס אנג’לס, סידני, ברלין או לונדון, אבל מדובר בעיר מודרנית, שוקקת חיים ומשגשגת מאוד – במאה ה-21 שיעור הצמיחה הכלכלית של לידס הוא הגבוה ביותר בכל בריטניה, והדבר ניכר בכל פינה בה.

לצד מרכזי קניות הומי אדם – המספקים פרנסה בשפע למי שבחר בעבודה בעגלות – מציעה לידס מרחבים ירוקים רבים, סצנת מועדונים מפותחת מאוד ובאופן כללי לא מעט אירועי תרבות אטרקטיביים.

יתרון נוסף של לידס כיעד לעבודה באנגליה הוא המיקום שלה במערב חבל יורקשייר, כך שניתן לצאת ממנה לטיולים מלבבים במיוחד בחיק הטבע הכפרי של אנגליה ובמרחבים הירוקים האינסופיים שמאפיינים את האזור.

בונוס נוסף של עבודה בלידס הוא הקהילה היהודית הגדולה יחסית בעיר – כ- 8,000 בני אדם המעניקים חיבוק חם לישראלים המגיעים לעבוד בעיר.

עבודה בברמינגהם

ברמינגהם אולי פחות מוכרת ממנצ’סטר או ליברפול, אבל מדובר בעיר השנייה בגדולה בממלכה המאוחדת, ומתגוררים בה כמיליון בני אדם.

ברמינגהם הייתה זו שהובילה את המהפכה התעשייתית באי הבריטי, וגם אם קרנה ירדה לאחר מכן, הרי שעדיין מדובר במרכז מסחרי רב חשיבות.

מאפיין בולט נוסף של העיר, הממוקמת במרכז אנגליה, הוא הרב תרבותיות שלה – אחד מכל שישה תושבים בעיר נולד מחוץ לבריטניה, כך שברמינגהם היא מקום צבעוני ומרתק. כמו בכל מטרופולין של ממש, הרי שיש בה אופציות בילוי רבות, מוזיאונים, פאבים וכו’, גם אם לא מפורסמות במיוחד.

הקהילה היהודית של העיר קטנה יחסית אולם מגובשת מאוד. באופן כללי מתאימה ברמינגהם במיוחד למי שמחפש עבודה באנגליה כדי להרוויח סכומי כסף נאים תוך זמן קצר גם אם על חשבון החוויה הכללית.

עבודה בפלימות’

פלימות’ שוכנת בדרום מערב אנגליה, לחופי האוקיינוס האטלנטי. היא לא היעד הראשון עליו חושבים כשמחפשים עבודה באנגליה, וכנראה גם לא השני, אבל זו בהחלט אופציה שכדאי לקחת בחשבון.

האקלים בעיר החוף הדרומית נוח יחסית לאזורים צפוניים יותר של אנגליה, גם בחורף, החיים עצמם נינוחים מאוד ומתאימים בעיקר למי שמחפש להתרחק מעט מההמולה שמאפיינת את החיים המודרניים ומוכן לוותר על חברתם של ישראלים נוספים שיצאו לעבוד בחו”ל ועל קהילה יהודית מחבקת.

אגב, אחת האופציות האטרקטיביות מבחינת עבודה באנגליה היא מכירה בחנויות היוקרה של הרשתות המובילות דבנהאמס והאוס אוף פרייזר, אופציה ממנה ניתן ליהנות בין השאר בפלימות’.

עבודה בברייטון

גם ברייטון היא עיר חוף טיפוסית, והיא שוכנת בחלק המזרחי של אנגליה.

ישראלים רבים היוצאים לעבוד בחו”ל מעדיפים לעשות זאת בעיר שיש לה חופי ים מפותחים ומטופחים, ומבחינה זו ברייטון היא אופציה אידיאלית.

התיירים הרבים המגיעים לעיר הקיט, במיוחד בעונת הקיץ, מאפשרים למי שמצא עבודה בעגלות באחד מקניוני העיר להתפרנס היטב ואף למעלה מכך.

בנוסף מציעה ברייטון שלל אטרקציות ואפשרויות בילוי לאחר שעות העבודה ובימים החופשיים: טיילת מרהיבה, נוף קסום, סמטאות המהוות שריד לכפר הדייגים הקדום ממנה התפתחה העיר, חיי לילה סוערים למדי, אפשרויות שופינג רבות ומגוונות (ובפרט לחובבי הוינטג’), מוזיאון המציג כמה מהיצירות המודרניות המפורסמות ביותר ועוד ועוד.

יתרון נוסף של ברייטון כמקום עבודה באנגליה הוא קרבתה היחסית ללונדון – מרחק כשעה נסיעה בלבד.

עבודה בלונדון

ארמון בקינגהאם, אוקספורד סטריט, נוטינגהאם היל, גני קנזינגטון, לונדון איי, סוהו, הטייט מודרן, גשר המילניום, המצודה של לונדון, קובנט גארדן, מארבל ארץ’, מוזיאון השעווה של מדאם טוסו, הייד פארק, כיכר טרפלגר ומנזר וסטמינסטר הם רק קומץ זעיר משלל האטרקציות שמציעה לונדון למי שמחפש עבודה באנגליה ובוחר בעיר הבירה שלה כיעד המועדף.

בנוסף, ולמעשה עוד לפני כל אפשרויות הבילוי והטיול בעיר, מציעה לונדון עבודה בכמה מהקניונים המובילים בעולם כולו – ובהם לדוגמה ווסטפילד החדש שמשתרע על שטח של כ- 150,000 קמ”ר, ברנט קרוס השוכן בשכונה בעלת אותו השם ועוד רבים אחרים.

החיים בלונדון הם חוויה מרגשת ומעשירה במיוחד הודות לשכונות הציוריות ומלאות הקסם, אינסוף המוזיאונים והגלריות, אפשרויות הבילוי המגוונות וכמובן השכר הנאה למי שמצויד ביכולות מכירה. גם הקהילה היהודית הגדולה מאוד בעיר – כ- 200,00 איש – תורמת לאטרקטיביות של העיר כמקום עבודה באנגליה.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באירופה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
מי שמחפש עבודה טובה ששכרה בצידה, מי שעבודה במכירות מעניינת...
לונדון לא מחכה לי, כך כתב חנוך לוין ז”ל ושרה...
עבודה במכירות מעבר לים יכולה להיות רווחית ומשתלמת מאוד, ללא...
עבודה בעגלות היא הלהיט מספר אחד מבחינת הישראלים המחפשים עבודה...

כתבות הקשורות לאירופה ולאנגליה

עבודה בחו"ל, במיוחד באירופה, נחשבת לאפשרות קורצת מאוד. עבודה במכירות...
אין ספק שעם סיום השירות הצבאי מתחילות התהיות והמחשבות במה...
חולמים על עבודה באנגליה? מעוניינים להתגורר ולעבוד בצרפת? מחזיקים דרכון...
חיפוש עבודה באנגליה הוא משימה לא פשוטה אבל בהחלט לא...
עבודה באנגליה היא חוויה מעשירה, ולא רק לחשבון הבנק, בכל...
ישראלים רבים יוצאים לעבוד בחו”ל בשנים האחרונות, ובאופן טבעי רבים...
תהליך הגלובליזציה שחווה האנושות מאפשר גם לנו הישראלים להגיע למבחר...
בשנים האחרונות הולכת ותופסת בארץ יוקרתה של ברלין כעיר מיוחדת...
לא קל לקבל אזרחות בריטית, וגם אישור שהייה קבוע באנגליה...
צעירים וצעירות מכל רחבי העולם מחפשים עבודה משתלמת מעבר לים....

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל

חדש באתר - המדור

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר המדור 💝