Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה באוסטרליה ולא במכירות

המדור עבודות בחול

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום הנכון.

עבודה בעגלות היא האופציה הרלוונטית ביותר לעבודה בחו"ל, והאופציה הפופולרית ביותר, אך לא כל אחד יכול למכור את זה ואת מוצרים אחרים.

עבודה בעגלות הפכה לאופציה הפופולרית ביותר עבור אנשים המחפשים לעבוד בחו"ל, אך לא כל אחד יכול למכור עגלות. עסק העגלות גדול, אבל הוא תחרותי. חלק מהשווקים רווי יתר במוכרים וקשה להרוויח כסף ללא ניסיון שיווקי או פרסום.

לעיתים מדובר באידיאולוגיה שגורמת לאדם להתרחק מקריירה שיווקית ולעיתים קשיי שפה מונעים ממנו לחפש עבודה המבוססת על תקשורת בין אישית ויש אנשים שאין להם כישורי מכירה גבוהים כלל ולכן השכר צפוי יהיה נמוך יותר אם הם בוחרים עגלה.

לפעמים, אנשים נרתעים מקריירות שיווק מסיבות אידיאולוגיות. אולי הם לא ירצו לעבוד בתעשייה שהם רואים כבלתי אתיים או להיכנס לכוח העבודה עם המנטליות שהם צריכים לעשות טוב במקום להרוויח כסף. ישנם גם אנשים שמתקשים לדבר אנגלית ולכן מתקשים לחפש עבודה הקשורה לתקשורת בין אישית, מיומנויות מכירה ומשכורות גבוהות כי אין להם את אלה.

עבודה באוסטרליה ולא במכירות – האופציה החקלאית

למחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות אופציה אפשרית אחת ונפוצה למדי היא קטיף.

חשוב להדגיש שעבודה זו הינה באופן טבעי עונתית באופיה וקשה למצוא מקום עבודה שיעסיק אתכם ברציפות במשך מספר חודשים – אולם מדובר בחיסרון שעשוי להיתפש דווקא כיתרון, ובפרט למי שמשלב עבודה בחו”ל עם טיול ולא רוצה להתחייב לפרקי זמן ארוכים, אלא להיפך, מעדיף להיות חופשי ולנדוד ממקום למקום כשבכל פעם העבודה החקלאית תהיה בחווה אחרת, עם אנשים אחרים וחוויות אחרות.

מבחינת רמת השכר, חוות חקלאיות הן אופציה משתלמת למדי לכל מי שמחפש עבודה באוסטרליה ולא במכירות: לא משנה אם משולם השכר לפי שעה/יום עבודה או על ידי הספק (כלומר, כל עובד מרוויח לפי התפוקה שלו), אפשר להרוויח יפה, להגיע לסדר של 150 או אפילו 200 דולר אוסטרלי ליום ( כ-500 ש"ח) , אז חודש של עבודה קשה (אבל גם אדמה ופאן) עשוי להביא לכם כ-12,000 עד 15,000 ש"ח.

מבחינת שעות העבודה, ימים אלו ארוכים מאוד, מתחילים בשבע בבוקר, לפעמים אפילו מוקדם יותר, ומסתיימים אחר הצהריים. יש להדגיש כי עבודה זו אינה קלה מבחינה פיזית, היא עשויה להיות תובענית ומייגעת, אך לרוב בשעות הערב, ניתן לנוח וליהנות עם הקולגות.

יש להדגיש שעבודה זו אינה קלה פיזית, היא עלולה להיות תובענית ומייגעת, אך לרוב העובדים מקבלים שכר טוב. במקרים רבים צעירים מכל רחבי העולם – דבר המוסיף נופך ייחודי לעבודה (ושקשה להגיע אליו כשבוחרים למשל בעבודה באירופה).

עבודה באוסטרליה לאקדמאים

אפשרות נוספת לעבוד באוסטרליה במקום למכור היא לספק אקדמאים, במיוחד אנשי מקצוע פופולריים - כמו אוסטרליה מקדמת בברכה רופאים (בתנאי שהם מפגינים מספיק אנגלית וכישורים מקצועיים רלוונטיים) ואחיות.

המעבר לאוסטרליה מעולם לא היה קל יותר, הודות לתוכנית הויזה החדשה של ממשלת אוסטרליה. הויזה לשנתיים זמינה לאנשי מקצוע מיומנים המחפשים לעבוד בארץ.

גם מהנדסים בתחומים שונים יכולים למצוא משרות מתגמלות באוסטרליה. בכל המקרים הנ"ל, לא רק שרמת השכר גבוהה מזו של המדינה, אלא גם תנאי העבודה טובים ונוחים יותר, ובגלל ההשתלבות, החוקרים חווים א. סוג של מתנה יכול לחוות במקום אחר לגמרי.

עבודות זמניות – לא במכירות

למי שמחפש עבודה באוסטרליה, אבל לא מעוניין באופציה של עבודה בעגלות ולא במכירות והוא אינו בעל מקצוע אבל גם לא רוצה לעסוק בחקלאות (בין אם בגלל שהוא מחפש משהו קבוע יותר ובין אם מתוך רתיעה מקימה השכם בבוקר) מוצעות משרות שונות בתחום התיירות כגון ברמנים, עובדי מטבח וכו’, ובפרט באזורי הומי התיירים (הרבים למדי באוסטרליה).

לא בלי ויזה

בשנים האחרונות החמירו הרשויות באוסטרליה את מדיניותן לעובדים ללא אשרות מתאימות, במיוחד עבור ישראלים הנחשבים לעתים כבעלי צרות פוטנציאליים (בעיקר בשל ניסיון העבר של אוסטרלים).

לפעמים הטעויות הפשוטות ביותר יכולות להוביל לתוצאות דרסטיות. לאחרונה, שינויים במדיניות הוויזות לאוסטרליה הביאו לכך שעובדים ישראלים רבים גורשו בשל עבירות קלות. לדוגמה, גבר ישראלי אחד גורש בגלל שהשהייה מופרזת של הויזה שלו ביום אחד בלבד.

מסיבה זו, לא כדאי לנסות לעבוד באוסטרליה ללא אישור, בדיוק כפי שמדובר במהלך שגוי לעבוד בארצות הברית ללא ויזה.

עבודה באוסטרליה ללא אישור, בדיוק כפי שזה צעד שגוי לעבוד בארצות הברית ללא ויזה.

מסלול מיוחד מוכוון ויזה ללימודים צעירים בגילאי 18-30 המחזיקים בדרכונים זרים ממדינות מסוימות יכולים לעבוד באוסטרליה גם שנה אחת אפשרות נוספת היא ויזת סטודנט המאפשרת עבודה מוגבלת ושילוב של השכלה ונוחות . תעסוקה.

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל