Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה באוסטרליה בקטיף החקלאי

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא תקופת עבודה בחו"ל, גם אם היא כרוכה בעבודה קשה ועבודה קשה, היא תיזכר בסופו של דבר כחוויה מוצלחת, שלא לדבר על חשבונות בנק מנופחים מהירים. במקרים רבים ניתן לרכוש רכב, ליהנות מלימודים אקדמיים או לנסוע למרחקים ארוכים ברחבי העולם.

אחת האפשרויות הפחות נפוצות אך המתגמלות ביותר היא בחירת עבודות באוסטרליה: האי הענק הזה מלא בחוות, בין אם קרובות לערים גדולות או מרוחקות, ודורש הרבה עבודה ידנית בעונת הקציר.

אוסטרלים רבים נוסעים לארץ פעם בשנה לעונת הקציר, ורבים מהעובדים הללו מגיעים מעבר לים. מאמר זה בוחן כיצד חלק מהמדינות הללו משנות את חוקי ההגירה כדי לאפשר ליותר עובדים להיכנס למדינתן.

בניגוד לחלק מהעבודות בחו”ל, עבודה באוסטרליה בקטיף היא עונתית במהותה, מה שאומר שאי אפשר לעבוד במקום אחד במשך חודשים או שנה שלמה כמו עבודה על עגלה או עבודה כדשן, אבל בגלל המגוון של אוסטרליה, האורך והרוחב הם יחסיים.

עבודה בחקלאות היא יותר מסתם שתילה וקצירת יבולים. בהתאם לסוג הגידול, עשויות להיות משימות ספציפיות שצריך להשלים במהלך השנה, כמו ריסוס למחלות צמחים או השקיה ממושכת. עבודה בחקלאות אינה עבודה לאורך כל השנה; זו עבודה עונתית.

עבודות קטיף באוסטרליה - כמה שעות עבודה ביום? מה השכר?

ישנם כמובן הבדלים בין חווה לחווה ובין מקום עבודה באוסטרליה אחד למשנהו כשבוחרים באופציית הקטיף, אבל ככלל ימי העבודה מתחילים בסביבות 6-7 בבוקר ומסתיימים בשעות אחר הצהריים (בדרך כלל מוקדמות יחסית, שכן האוסטרלים ידועים ברצון שלהם להשאיר זמן גם לחיים עצמם ולא נוטים להשתעבד לעבודה, גם לא בתקופת הקטיף הלחוצה מטבעה).

כמובן שגם השכר ליום קטיף באוסטרליה משתנה ממקום למקום. בחלק מהמקומות מחושב השכר לפי שעות עבודה, בחלק מהמקומות מחושב השכר לפי ימים ובחלק מהמקומות מחושב השכר לפי פריון. באופן כללי, יום עבודה אחד יכול להרוויח כ-150-180 דולר אוסטרלי, עם ממוצע של כ-500 שקלים.

בנוסף למשכורת לא מבוטלת (שלושה שבועות של עבודה קשה, אבל כולל הרבה רגעים מעניינים, שיכולים להביא כ-9,000 ש"ח!) יש עוד יתרונות בבחירת עבודה באוסטרליה בקטיף: ראשית, החווה הופכת למקום מפגש של צעירים אנשים בכל העולם, כך שתוכלו לקנות חברים חדשים, במיוחד את הפסיפסים האנושיים הטבעיים והמרשימים. בנוסף ישנו הסיפוק שבעבודת כפיים ובפרט בעבודה בחקלאות, וגם הערבים באותן חוות, לאחר שמסתיימת העבודה, הם נעימים מאוד.

איך מוצאים עבודה בקטיף?

ברוב המקרים, מי שיבחר באופציית הקציר ימצא חוות הדורשות כוח אדם באמצעות פרסומות הפזורות בערים הגדולות באוסטרליה, במיוחד במקומות שבהם ביקרו מטיילים המחפשים עבודה באוסטרליה בקטיף.

העונה שבה הביקוש לעבודת שדה חזק במיוחד היא הקיץ, מנובמבר עד מרץ, אך באזורים שונים של האי הגדול ניתן למצוא עבודות קציר גם בעונות אחרות.

במערב אוסטרליה תקטפו בעיקר ענבים, פירות מטע, מנגו ובננות, בויקטוריה הגידולים העיקריים הם עגבניות, ענבים, דובדבנים ותפוחים, בניו סאות' ויילס תקטפו ענבים, תפוחים, בננות ועגבניות וכן כותנה. קוטפים, ובקווינסלנד מבחר הירקות רחב במיוחד. משמש לקטיף ואיסוף.

אם אתם מחפשים עבודה חקלאית באוסטרליה, תצטרכו לדעת על סוגי הגידולים השונים שיש לכל מדינה. במערב אוסטרליה תקטפו בעיקר ענבים, פירות מטע, מנגו ובננות, בויקטוריה הגידולים העיקריים הם עגבניות, ענבים, דובדבנים ותפוחים, בניו סאות' ויילס צריך קוטפי ענבים, תפוחים, בננות ועגבניות וגם גבינת קוטג'.

עבודה באוסטרליה בקטיף – חוויה ייחודית

קצירת עבודה באוסטרליה בקטיף היא חוויה מיוחדת במינה, פרק זמן זה שונה מאוד מהעבודה היומיומית של רובנו, כך שזו זכורה כתקופה טובה (כפי שציינו קודם, היא משתלמת גם מבחינת שכר).

אבל למעשה, כל עבודה באוסטרליה היא חוויה מרגשת, כי המדינה המאוד מיוחדת הזו מספקת שפע של אטרקציות לכל מי שמגיע אליה, כולל נופים מרהיבים (ומגוונים מאוד). מפגשים עם מיני צמחים ובעלי חיים שלא נמצאו בשום מקום אחר. בעולם.בטבע, ערים מודרניות נפלאות (במיוחד סידני היפה), כמה מהחופים המוצלחים בעולם (במיוחד בסידני) ובהחלט כדאי ללמוד מבוא לתרבות האוסטרלית הנינוחה והמסבירת פנים.

סידני היא אחת הערים היפות בעולם. יש לה היסטוריה של למעלה מ-200 שנה והיא עיר הבירה החדשה ביותר באוסטרליה. סידני ידועה במודרניות שלה אבל גם בתרבות האוסטרלית הנינוחה שלה. תוכלו למצוא כאן חופים רבים, חלקם אפילו יפים יותר מאלה שבריו דה ז'נרו. בסידני יש חיות בר מדהימות כולל קנגורו, קואלות, פלטיפוסים

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל