Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה חוקית באוסטרליה

המדור עבודות בחול

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים, יש עיסוקים פופולריים, כאלה שרק מתחילים את דרכם בקריירה, כאלה שקיבלו השכלה גבוהה וכאלה שטרם קיבלו השכלה גבוהה: כולם חולמים לעבוד בארצות הברית, קנדה, מדינות שונות באירופה, דרום אפריקה ואוסטרליה.

ישראלים מחפשים הזדמנויות בחו"ל. עם מערכת החינוך הייחודית והמתקדמת בישראל, מוצעות לישראלים רבים הזדמנויות בחו"ל שלא מצאו בארץ. כל ישראלי מחפש דרך להגיע להצלחה ואושר אישי.

למרות שהיא רחוקה מישראל, אולי בגלל שהמרחק מאפשר הפרדה מוחלטת, אוסטרליה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי במיוחד עבור הישראלים

אוסטרליה היא ביתם של אוכלוסייה גדולה של עולים חדשים ישראלים. למרות היותה רחוקה יחסית מישראל, רבים מרגישים שהם זקוקים להפרדה מוחלטת למען רווחתם. זה נכון במיוחד עבור אלה ששירתו בצבא. יותר מ-30,000 ישראלים מתקשרים כיום לאוסטרליה, והמספר ממשיך לגדול.

חלקנו מגיעים לאי יבשתי כדי לטייל ולעבוד בזמן הזה, בעוד שאחרים מנסים להתיישב במקום הייחודי הזה (לדוגמה, 83% מהיונקים באוסטרליה הם אנדמיים - זה אומר שזה קיים רק שם, וכך גם 90% מהיונקים באוסטרליה. חרקים ודגים).

המגוון של אוסטרליה ידהים אתכם - מחיות הבר ועד הנופים. אם אתה חובב טבע, אז זה המקום בשבילך. לאוסטרלים יש יחסי אהבה-שנאה עם ארצם - הם מנסים כל הזמן להגדיר את זהותם ולשמור על תחושת הזהות הלאומית שלהם מול הגלובליזציה.

בכל מקרה, מציאת עבודה חוקית באוסטרליה היא חשובה מאוד - אם כי השטח העצום של המדינה (עם שטח של 7.7 מיליון קמ"ר, השישי בעולם) מקשה כמובן על רשויות ההגירה האוסטרליות למצוא עובדים לא חוקיים , והסיכון להיתפס הוא גם קיים וגם בלתי אפשרי. התעלם. לאוסטרלים נוח עם הכל והעונש יהיה חמור מאוד.

איך מגיעים לעבודה חוקית באוסטרליה?

עבודה באוסטרליה כמו במדינות רבות אחרות, מחייבת קבלת היתר רשמי –

יש להדגיש כי אשרת תייר אינה מקנה זכות לעבוד, ולכן מי שרוצה להתפרנס באוסטרליה חייב להחזיק באשרת עבודה.

  • ויזה לרופאים ואחיות - אוסטרליה זקוקה בדחיפות לרופאים מקצועיים ואחיות מוסמכות, כך שאם אתה רופא או אחות ורוצה לעבוד באוסטרליה לתקופה מסוימת, אתה במצב טוב. למרות שדרושים רופאים ואחיות, יש להתגבר על מכשולים בירוקרטיים רבים בדרך לעבודה משפטית באוסטרליה. כדאי לשקול זאת.

    ראינו בשנים האחרונות שיש מחסור רב ברופאים ובאחיות. עם המחסור באנשי מקצוע אלו בכוח העבודה, מערכות בתי החולים מתמודדות עם קשיים מול עובדיהן. עם זאת, יש כמה מכשולים שיש להתגבר עליהם לפני שאנשי מקצוע אלה יוכלו לעבוד באוסטרליה.

  • מקצועות נדרשים אחרים - בדומה, אם העיסוק שלך מוגדר על ידי הרשויות האוסטרליות כחיוני לכלכלתן, תוכל לקבל אשרת עבודה. רשימת העיסוקים תתעדכן מעת לעת, ישנם עוד תנאים שונים להשכלה והכשרה למבקשים לעסוק בעבודה משפטית באוסטרליה עבור העיסוק אותו השיגו - על מנת לקבל ייעוץ ספציפי עליך, ניתן לפנות ביתני שגריר אוסטרליה בישראל או חברות המתמחות בעבודה זרה.

  • ויזת סטודנט - כל מי שמגיע לאוסטרליה ללמוד יכול לעבוד 20 שעות שבועיות במהלך תקופת הלימודים ויכול לעבוד כמה שירצה במהלך החגים. מצד אחד מדובר באופציה אטרקטיבית, אך כדאי לקחת בחשבון שאת מועמדות העבודה ניתן להגיש רק לאחר שהתחלת ללמוד בפועל ושילמת את שכר הלימוד של הסמסטר הראשון.אם אתה שוקל להגיע לאוסטרליה ללמוד, תרצה להיות מודע להגבלות העבודה. ניתן לעבוד עד 20 שעות שבועיות בזמן תקופת הלימודים ואין הגבלה על מספר השעות בחגים. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שבקשת העבודה שלך תצטרך להראות שיש לך מספיק כסף לעלויות המחיה מבלי לעבוד או להסתמך על תמיכת רווחה.
  • בעלי דרכון זר - ישנן מדינות רבות שחתמו על הסכמי חליפין עם אוסטרליה. מי שמחזיק בדרכון מאחת ממדינות אלו יכול ליהנות מהאופציה לעבוד כחוק באוסטרליה במשך שנה שלמה (בתנאי שגילו 18-30). בין המדינות הללו - צרפת, בריטניה, גרמניה, דנמרק, שוודיה וכו'.במהלך עשר השנים האחרונות, רשויות ההגירה האוסטרליות החלו לקבל אזרחים ממגוון מדינות כחלופה לאפשרויות ה-ETA והוויזה המסורתיות. זה כולל את צרפת, גרמניה וניו זילנד.

עבודה חוקית באוסטרליה - באילו עבודות ניתן לעבוד באוסטרליה?

כלכלת אוסטרליה היא מהחזקות בעולם (מקום 18 בעולם בתוצר לנפש ב-2013), כך שניתן למצוא בה מגוון רחב של הזדמנויות תעסוקה.

אוסטרליה היא מדינה עשירה במשאבי טבע שיש לה כלכלה מגוונת ומפותחת. זה אחד המקומות הטובים ביותר למצוא עבודה.

האפשרויות הממתינות לישראלים כוללות עבודה רפואית, עובדים מקצועיים בתחומים שונים, מכירת מוצרים שונים בקניונים גדולים ובמרכזי קניות הומים, עבודה בחקלאות (חווה הפזורה באי) ועבודה זמנית הקשורה לתיירות (ברמן) מורה, מלצר וכו').

הישראלים חוזרים לעיתים לאי לאחר התפרצות הר הגעש. האפשרויות הממתינות להם כוללות עבודה רפואית, עובדים מקצועיים בתחומים שונים, מכירת מוצרים שונים בקניונים גדולים ובמרכזי קניות הומים, עבודה בחקלאות (חווה הפזורה באי) ועבודות זמניות הקשורות לתיירות (ברם).

איפה עובדים באוסטרליה?

האופציות הפופולאריות ביותר, באופן טבעי, הן עבודה בסידני ועבודה במלבורן, שתי הערים הגדולות והמרכזיות של אוסטרליה.

יחד עם זאת, בריסביין, קנברה וערים נוספות הן בהחלט בחירה. כפי שצוין קודם, יש שם גם עובדי חווה. באופן כללי, אחת המטרות העיקריות של אוסטרליה היא להסתגל להזדמנויות.

אוסטרליה היא מדינה עצומה עם כלכלה משגשגת. עם בריסביין, קנברה וערים אחרות לבחירה, האוכלוסייה המשגשגת של אוסטרליה המונה 2.8 מיליון אנשים תמשיך לגדול לדורות הבאים.

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל