Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

חיפוש עבודה באוסטרליה – כיצד להרוויח ובענק !

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה לא פשוטה כלל וכלל, אבל למי שמחפש חוויה ייחודית ששום עבודה באירופה או בארצות הברית לא יכולה לספק, המאמץ שווה את זה.

עבודה באוסטרליה – רק באופן חוקי

לפני שנכנסים לתהליך המעט מסובך של מציאת עבודה באוסטרליה, חשוב להדגיש שרצוי מאוד לעבוד על האי הענק הזה שהוא גם יבשת חוקית.

יבשת אוסטרליה היא אחת היבשות המיושבות המרוחקות ביותר על פני כדור הארץ. המשמעות היא שיש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון כשזה מגיע למציאת עבודה בארץ זו. העצה הטובה ביותר היא לתכנן מראש ולחשוב על הכישורים ואורח החיים שאתה מחפש, כמו גם כמה זמן נשאר לך במדינה הנוכחית שלך.

למרות שאוסטרליה היא עצומה - כ-7.7 מיליון קמ"ר והשישית בגודלה בעולם - היא נותנת אשליה שהיא יכולה להיעלם אם רשויות ההגירה לעולם לא ימצאו אותך. למעשה, עובדים בלתי חוקיים רבים נעצרו. ולהיענש. לא נעים (קנסות די גבוהים, גירוש ואפילו מעצר קצר).

בהתאם כדאי לסנן את שלל המודעות המציעות עבודה באוסטרליה (וכאלה ניתן למצוא באתרים רבים המתמקדים בתחום של עבודה בחו”ל וגם בלוחות דרושים כלליים) על סמך הפרמטר הנ”ל, ולפסול על הסף כל משרה שלא ניתן לעבוד בה באופן חוקי.

עבודה באוסטרליה – האם למצוא כבר בישראל או קודם להגיע לאוסטרליה?

אחת הדרכים של חיפוש עבודה באוסטרליה לעבוד על האי הייחודי הזה היא למצוא מעסיק - בין אם זה אוסטרלי או חברה בינלאומית עם סניפים במדינות שונות כולל אוסטרליה - ולחתום עמו על חוזה באותה מדינה.

זו גם השיטה המועדפת, כי כך, לחברה מסודרת, כולכם יכולים למצוא עבודה חוקית ולעלות על המטוס בראש שקט, בידיעה שמחכה לכם עבודה בצד השני של הגלובוס.

עולם העבודה משתנה. חלק מהמומחים צופים שעד 2020, פרילנסרים יהוו 50% מכוח העבודה, כאשר אוסטרליה צפויה להיות המדינה המובילה בתחום הפרילנסרים. עם השינוי הזה בתרבות התעסוקה, מומחים אלו גם צופים כי גם תעשיות רבות ישתנו. לדוגמה, סוכנויות גיוס נתפסות כיום יותר כשירותים "על פי דרישה" ולא כספקי כוח אדם לטווח ארוך.

במקביל, תוכלו גם לבצע את כל תהליך חיפוש העבודה באוסטרליה. כך למשל, ישנה אפשרות לסטודנטים לקבל אשרת עבודה על סמך לימודיהם האקדמיים באוסטרליה (חשוב להדגיש כי מדובר בויזה המאפשרת 20 שעות עבודה שבועיות בלבד), לטוס לסידני או למלבורן, להסתגל ל הסביבה כדי למצוא עבודה.

על ידי הבנה ישירה של אוסטרליה והשגה ישירה של מספר רב של הזדמנויות עבודה פוטנציאליות, אפשר מאוד למצוא עבודה מוצלחת.

חיפוש עבודה באוסטרליה – מגוון אפשרויות

חיפוש עבודה באוסטרליה הוא כאמור הליך לא פשוט, אבל מצד שני ישנו מגוון רחב למדי של תעסוקות אפשריות במדינה שבקצה העולם.

אופציה אחת היא כמובן עבודה בעגלות, ואליה מתקבלים בעיקר בדרך הראשונה, כלומר כבר בארץ לאחר שליחת קורות חיים ומעבר ראיון עבודה.

אופציה אחרת היא משרות בתחום האירוח והתיירות: מלצרים, ברמנים, עובדי מטבח וכו’, כשאל משרות אלה קל יותר להגיע כשכבר נמצאים באוסטרליה.

עוד עבודה באוסטרליה שהיא נפוצה למדי, וגם אליה מגיעים אחרי שכבר נמצאים באי, היא בקטיף.

חוות חקלאיות בכל רחבי אוסטרליה מחפשים עובדים. מטבע הדברים, מדובר בעבודה זמנית בעונת המסיק. מי שבוחר בשיטה זו לא רק נהנה ממשכורת לא מבוטלת, אלא גם מקבל סיפוק בעבודה הקשה של מלאכת יד, במקרים רבים מבית הספר. עולם החברה של צעירים בכל מקום. הגיע לאותה חווה.

עונת הקציר באוסטרליה היא התקופה בשנה שבה חוות מחפשות עובדים שיעזרו להן עם הפירות והירקות המוכנים לקציר. מי שבוחר בסוג עבודה זה נהנה ממשכורת לא מבוטלת, אך זוכה לסיפוק גם בעבודה הקשה של מלאכת יד, במקרים רבים מהבית.

לא רק צעירים וצעירים לא מקצועיים מגיעים לאוסטרליה: למשל, רופאים רבים מחפשים עבודה במדינה הזו.

מצבם של הרופאים כמובן שונה. הם צריכים בעיקר להוכיח את שליטה באנגלית (רמה גבוהה!) ואת כישורים אמיתיים בתחומם. אם יצליחו בכך, הרי שדרכם לעבודה באי שמח ועוצמתי תהיה סלולה, ובדרך כלל קל להם למצוא עבודה שיכולה למצות את כישוריהם.

רופאים מתקבלים בדרך כלל להגירה לארה"ב לאחר שהם משלימים תוכנית תושבות, הידועה גם כשנת התמחות. במהלך שנה זו, עליהם לעבוד במסגרת בית חולים ולהפגין את הידע הרפואי שלהם על ידי מתן טיפול בחולה. חלק מהרופאים בוחרים להתחייב למספר שנים של עיסוק רפואי בארה"ב לפני הגשת בקשה לתושבות, אך רבים מגלים שהתמחות ברפואת משפחה מאפשרת להם לשמור על

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל