Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

הבונוס המדהים של עבודה באוסטרליה

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

העבודה באוסטרליה, ברוב המקרים, נעשית בערים מודרניות גדולות כמו דיסני, מלבורן או קנברה הבירה, אך היא מלווה בתגמולים יקרי ערך בדמות הזדמנויות לטייל ברחבי האי הגדול (אוסטרליה היא השנייה בגודלה במדינה עולם) וליהנות מחיים שאין שני להם ומעולם מתפתח כל הזמן. לכן, שום עבודה בחו"ל לא יכולה לתת לך הזדמנויות אלה.

לצד רמת החיים הגבוהה של האוסטרלים – ב-2011 דורגה המדינה במקום ה-18 מבחינת התמ"ג לנפש ובמקום השני במדד הפיתוח האנושי של האו"ם – המהווה כמובן יתרון משמעותי לרוצים לעבוד בחו"ל ומתלבטים בין כמה אופציות, עבודה באוסטרליה מבוקשת במיוחד על ידי חובבי טבע והרפתקאות ייחודיות. הריחוק הרב מישראל (ובשל כך, באופן טבעי, גם מהמשפחה הגרעינית והמורחבת כמו גם מהחברים- קראו כאן כיצד להתמודד עם הגעגוע), המרחבים העצומים המשתרעים בין היעדים השונים באוסטרליה וכאמור, עולמות החי והצומח הייחודיים ליבשת המבודדת – כל אלה מעניקים למי שבוחר בעבודה באוסטרליה חוויה בלתי נשכחת, כשגם העובדה שהמדינה משכה אליה לאורך כל ההיסטוריה המודרנית שלה מהגרים רבים תורמת לאווירה המרתקת ולעוצמת החוויה.

הפאונה של עבודה באוסטרליה

החי של אוסטרליה - כלומר, חיות בר - כולל אלפי בעלי חיים שחיים רק באוסטרליה. יותר מ-80% מהיונקים, כמעט 90% מהזוחלים ויותר מ-90% מהדו-חיים החיים באי הם ייחודיים לאוסטרליה. בנוסף, מצביעים העובדים באוסטרליה יכולים ליהנות מחיות כיס כמו קנגורו, פוסומים או וומבטים - חיה לילית צמחונית שתהליך העיכול שלה אורך עד שבועיים!

חיית כיס ידועה נוספת היא הקואלה, שישנה כ-18 שעות ביממה ומהווה מודל לחיקוי לכולנו להתעצל - היא מזכירה למי שבוחר לעבוד בחו"ל, למרות ערך הכסף והפיתוי של משכורות גבוהות, כדאי להקדיש זמן לפעילויות אחרות.

בעלי חיים חביבים אחרים שחיים באוסטרליה הם בני משפחת הגנט - היונק הייחודי הזה אינו מוליד גורים אלא מטיל ביצים, כולל הפלטיפוס המתוק מאוד (אם כי רעיל) וזה שנראה כמו קיפוד נמלים הן קיפודים ו יש לשונות ארוכות המשמשות לטרף נמלים.

ציפורים אוסטרליות הן גם מאוד ייחודיות ומקסימות, ומספקות פרס טוב למי שבוחר לעבוד באוסטרליה: למשל, ג'וקים שנשמעים כמו מתגלגלים מצחוק, ציפורי גן עדן המפגינות טקסי חיזור מרשימים במיוחד, תוכים מרהיבים ועופות ים מעניינות, כמו למשל. פינגווינים כחולים מנוצים ושקנאים. גם באוסטרליה: יש מגוון עצום של לטאות, כולל 114 מינים של שממיות, 66 מיני בלוטים וחיילים אוסטרליים באורך של עד 2 מטרים. עבור אלה עם פוביה לטאות, ייתכן שעדיף לבחור יעד אחר לעבוד בחו"ל...

עולם הצומח באוסטרליה

עולם הצמחים של אוסטרליה הוא גם ייחודי - כ-75% מ-12,000 מיני הצמחים במדינה הם אנדמיים, מה שאומר שהוא גדל רק בו (למרות שהגלובליזציה לא פסחה על עולם הצומח, היו ניסיונות רבים להסתגל למיני צמחים שונים ב- בית הגידול)). הצמחים המפורסמים ביותר באוסטרליה הם Gimpi Gimpi (אחד ממיני הסרפד הצורבים ביותר), Casuarina equisetifolia (היא מפורסמת מאוד בישראל, בעיקר בשל שירה של נעמי שמר "בנחל הולד על סיני", ממש כמו אירוח בממלכה המאוחדת במהלך באותה תקופה) הובא לאוסטרליה מאוסטרליה). כמובן שיש אקליפטוס, שגם הוא עלה.

התרבות באוסטרליה

לא רק עולמות החי והצומח של האי הענקי מספקים סיבות טובות למצוא עבודה באוסטרליה, אלא גם התרבות הייחודית, החל מזו האבורג'ינית (שהדידג'רידו המוכר הוא רק חלק קטן ממנה) וכלה בפסיפס המגוון במיוחד הקיים כיום, הודות לגלי ההגירה הרבים שמילאו את אוסטרליה באירים, גרמנים, יוונים, סינים, טיוואנים, דרום אפריקאים, קרואטים, סודנים ומי לא בעצם – והרי עבודה בחו"ל היא גם דרך נהדרת להתוודע לבני אדם שתרבותם שונה מזו שלנו, ובכל זאת רב הדמיון בינינו על השוני.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל