Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה בקנברה, בירת אוסטרליה

המדור עבודות בחול

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

אחת משאלות הטריוויה הפופולריות ביותר בחידונים ובידור היא "מהי בירת אוסטרליה?" אנשים רבים מהססים בין הערים הגדולות סידני ומלבורן (שתי הערים מארחות את המשחקים האולימפיים). מאוחר יותר התפרסם, הפעם הראשונה הייתה בשנת 2000, הפעם השנייה הייתה בשנת 1956), אבל התשובה הנכונה היא עבודה בקנברה, אז כמה ישראלים שמחפשים עבודה באוסטרליה ימצאו את עצמם בעיר המקסימה הזו.

עבודה בקנברה בעיר אשר ממוקמת בפינה הדרום מזרחית של האי הגדול בעולם (או היבשת הקטנה בעולם, תלוי איך אתה רוצה להגדיר את אוסטרליה).

מקור השם שלה הוא בשפה של אחד משבטי האבורג'ינים הקדומים שאכלסו את אוסטרליה בטרם הגיע אליה האדם הלבן, והפירוש הוא  "מקום מפגש" (אגב, זוהי גם משמעות השם "טורונטו", יעד מועדף אחר על ישראלים המחפשים מקום עבודה בחו"ל ומרחק רב מישראל לא מרתיע אותם). בין הסיבות בגללן מעדיפים ישראלים לעבוד בחו"ל, מעבר לפוטנציאל השתכרות גבוה במיוחד, ניתן למנות את הקסם הייחודי של כל מדינה ומדינה – על הייחוד של אוסטרליה אפשר ללמוד בין השאר מהדרך בה הפכה קנברה לבירת המדינה: לקראת סוף המאה התשע עשרה, כשאוסטרליה החלה להתפתח נוצר הצורך להכתיר עיר בירה.

סידני ומלבורן התמודדו על הבכורה.הקרב היה עז, ולאוסטרלים החביבים לא הייתה ברירה. פתרון: בחר עיר אחרת. אבל התחרות בין מלבורן לסידני היא כל כך עזה (למעשה, גם היום) עד שדורשת עיר נפגעת כדי להפוך לבירה, פחות או יותר דומה להן. מכיוון שלא קיימת עיר כזו, הוקמה עיר חדשה - קנברה.

אדריכלים מכל העולם התבקשו להציע תוכנית לעיר כזו, ולבסוף בחרו באדריכל אמריקאי בשם וולטר גריפין, החזון שלו היה עיר דומה לוושינגטון די.סי. עם גבעת הקפיטול והרחובות רחבי הידיים, מבנים שונים וייחודיים למטרות שונות (מבני ציבור, מבני מגורים, ספורט, תיירות ועוד), ואגם מלאכותי יפהפה הממוקם במרכז העיר.

מסיבות שונות, גריפין הפסיק לעבוד באוסטרליה ב-1921, אך לאחר מלחמת העולם השנייה העיר החלה להתפתח ולהפוך למשתתפת חשובה בשוק העבודה האוסטרלי, בעיקר עובדי מדינה ומשרדי ממשלה, וכיום - אם כי קטנה משמעותית ממלבורן וסידני. -תמצא הרבה משרות בחו"ל.

עבודה בקנברה – בשגרירות הישראלית

עבודות בחו"ל לא חייבות להיות בתחום המכירות – אחת מאפשרויות העבודה באוסטרליה היא מציאת תעסוקה במסגרת השגרירות הישראלית המדינה, שכמו רוב השגרירויות, הקונסוליות והנציגויות שוכנת בקנברה.

מבין מקומות העבודה בחו"ל הרבים האפשריים, שגרירות מציעה בעיקר אתגר וסיפוק רב. השכר אולי לא גבוה כמו של ישראלים שיצאו לעבוד בחו"ל במכירת מוצרים שונים בקניונים אולם סביר להניח שהתעסוקה מעניינת יותר וכן יש בה משמעות רבה יותר – וחשוב לדעת כי מחקרים רבים הוכיחו כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר מבחינת איכות מקום עבודה בחו"ל או בארץ הוא מידת המשמעות שהאדם מוצא בעבודה והעניין בה.

יתרון נוסף של עבודה בחו"ל בשגרירות ישראל הוא שהיא חוקית - אחד המכשולים העיקריים לעבודה באוסטרליה הוא שלא קל למדינות להנפיק ויזות עבודה, והעובדה שעבודה במדינה כזו לא ממליצה על ויזות .

בילויים ועבודה בקנברה שבאוסטרליה

ישראלים המחפשים עבודה בחו"ל נותנים לרוב עדיפות למקומות אטרקטיביים, לא רק מבחינת הזדמנויות תעסוקה, אלא גם מבחינת אפשרויות הפנאי (והנסיעות באזור). גם אם אתם מחפשים עבודה באוסטרליה, אתם כמובן רוצים לשלב את הקסם הייחודי של ליהנות מהכיף של המדינה, לא רק לעבוד בחו"ל.

למרות שקנברה מזכירה את הפרברים האמריקניים המנומנמים, אגם גריפין הוא מקום מקסים במיוחד להירגע בו, בעוד שהמוזיאון הלאומי של אוסטרליה והגנים הבוטניים הלאומיים הם אטרקציות מרתקות. בנוסף, תוכלו לעזוב את קנברה ולנסוע אל האאוטבק האוסטרלי, שם תוכלו להיתקל בצומח ובעלי חיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה ולקנברה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל