Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

שילוב של לימודים ועבודה באוסטרליה

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

העובדה שצעירים מישראל (צעירים או צעירים בנפשם) אוהבים לעבוד מעבר לים ידועה כבר שנים רבות. באופן כללי, העבודה על חוף הים, במיוחד באוסטרליה, מאפשרת לצעירים בליבם או בנפשם להצליח להצליח בדברים קשים או בלתי אפשריים במדינה כשהם צעירים יחסית. עבודה על החוף יכולה להשיג הכנסה חודשית לא מבוטלת, או יותר, ובמקביל תוכלו לבקר במקומות חדשים וללמוד על תרבויות מעניינות תוך כדי עבודה.

בנוסף לאפשרות הברורה של שילוב עבודה באוסטרליה עם נסיעה למקום חדש, נדגיש גם עובדה מעניינת שלא תמיד ברורה למי שצפוי לעבוד מעבר לים. כמו מדינות מפותחות אחרות, אוסטרליה מקדמת בברכה סטודנטים זרים ומעניקה תמיכה מיוחדת במהלך הלימודים. יש שם מגוון אפשרויות למידה, ניתן לבחור במסלולי הלמידה של תואר ראשון, ב' ושלישי וכן בלימוד תעודות ולימודי הסמכה שונים. הרמה האקדמית גבוהה מאוד, ועיקר הלמידה מתבצעת באנגלית.

עבור המתעניינים בשילוב של עבודה ולימודים ביבשת יוצאת הדופן הזאת חשוב לדעת שלימודים אקדמאים טומנים בחובם יתרון גדול מאוד. מרבית הלומדים במדינה מקבלים אישור עבודה באוסטרליה. דבר זה מקל מאוד על העניינים שכן כמו במדינות מפותחות אחרות, על מנת לעבוד במקום באופן חוקי יש צורך להוציא לפני הכל ויזת עבודה.

במה עובדים באוסטרליה

באופן כללי, הזדמנויות העבודה באוסטרליה הן אינסופיות. הסיבה לכך היא שהם כמובן זקוקים לכל מיני אנשי מקצוע שם. יחד עם זאת, ישנם מספר סוגי משרות המתאימות במיוחד לזרים ובעיקר לישראלים. סוג העבודה העיקרי הוא מכירה, בעיקר מכירת מוצרים שונים בקניון (במסגרת מכירת הטרולי או הדוכן) ומכירת מוצרים מדלת לדלת.

סוג נוסף של עבודה המקובלת באי יוצאת הדופן הוא עבודת בחקלאות ובחוות מקומיות. למי שלא ביקר מעודו באוסטרליה, קשה לתאר את המרחבים העצומים של היבשת. ניתן לנסוע שם קילומטרים על גבי קילומטרים בלי לראות נפש חיה. אחד התחומים הכלכליים החשובים במדינה הינו חקלאות, כזו שמבוצעת בחוות גדולות ואף ענקיות. כך, עבודה בחול במסגרת אחת מהחוות הללו יכולה לספק חוויה מיוחדת ויוצאת דופן שמלאה את האדם לאורך כל חייו.

העבודה בחוות כאלה באוסטרליה מושכת מטיילים מכל העולם שבוחרים לשלב עבודה עם גידולים או בעלי חיים. כך תוכלו ללמוד על סוגים שונים ומעניינים מקומיים וזרים. בנוסף לעבודת המכירות, ישנם גם אנשים המנסים להשתלב בעבודה כנציגי שגרירות ישראל או משרד החוץ או שליחים של גופים מסחריים ומסחריים. אנשים אלה הם בדרך כלל מבוגרים יותר ועברו הליכי סיווג ומיון קפדניים לפני שנשלחו לעבודה באוסטרליה.

בכל הנוגע ללימודים באוסטרליה, אין ספק שמי שסיים שם תואר ראשון או אפילו תואר גבוה יותר יכול לפעמים להישאר במקום ולפתח קריירה בתחומים שונים. בוגרים יכולים לעבוד בתחומים אקדמיים, תחומים רפואיים ותחומים פופולריים אחרים.

מה לומדים באוסטרליה

בניגוד לאוסטרליה, שמתאימה מאוד להזדמנויות תעסוקה ישראליות, מבחינת לימודים, קשה לקבוע תחום מצומצם המתאים לישראלים. במערכת ההשכלה הגבוהה האוסטרלית המורכבת מעשרות אוניברסיטאות ומכללות, ניתן למצוא סטודנטים ישראלים וזרים אחרים העוסקים במקצועות פופולריים כמו רפואה, מנהל עסקים, כלכלה ומדעי המחשב. גם מדעי החברה ומדעי המדינה שנחשבים פחות "מבריקים" ניתנים להתאמה, ומסתבר שמעמדם חשוב הרבה יותר ברוב התחומים בחו"ל מאשר בישראל.

ראוי לציין כי חלק מהישראלים המחפשים עבודה בחו"ל משולבים לימודים שאינם בהכרח השכלה גבוהה כללית. אנא זכרו כי לימוד תעודה הוא גם לימוד תחביב, כמו לימוד עיצוב למיניהם, שיכול לחסוך יותר זמן, ויכול להשקיע יותר זמן בעבודה ובפרנסה.

יש לציין שלאחר שמתחילים לעבוד באוסטרליה מגלים מרבית הישראלים להפתעתם שהעבודה יותר רגועה ופחות מתישה מאשר ברבות ממדינות העולם האחרות. שעות העבודה יותר "שפויות" וחבל שלא להקדיש זמן גם לדברים אחרים כגון בילויים ולימודים. כך, ניתן לבחור גם בלימודים של מקצועות כגון בישול וקונדיטאות, לימודי שפה ותרגום, לימודי עריכה, לימודי משחק ועוד.

ללמוד, לעבוד ולטייל

כל סוג של עבודת חול, בין אם משולבת בלימודים ובין אם לא, לא ניתנת לשילוב עם טיולים וחיי חברה תוססים. רוב הישראלים העובדים שם מוצאים את עצמם במרכז לא רק של המרכז הכלכלי, אלא גם במרכז התרבות. בנוסף להזדמנות לבלות בחופים, במועדונים, בבתי קפה או במוזיאונים, אפשר ומומלץ גם לבלות בטיולי שטח מרתקים.

יש ישראלים שבוחרים לנסוע לפני או אחרי היציאה מהעבודה, לטייל ברחבי הארץ העצומה, ומתקבלים בחום על ידי המקומיים. מסתבר שאנשים רבים נוהגים לקנות מכוניות זולות כדי שיוכלו לנסוע לכל מקום בצורה גמישה ואז למכור אותן למטיילים אחרים או למקומיים בתום הטיול.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל