Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה באוסטרליה – איך להתגבר על המרחק מישראל

המדור עבודות בחול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

לעבודה באוסטרליה יש יתרונות רבים – שכר גבוה, הן ביחס לעבודה בישראל וגם ביחס למקומות עבודה בחו"ל רבים אחרים; מגורים בערים מודרניות ומפותחות לצד אפשרויות טיול במרחבים עצומים של טבע פראי וייחודי (יתרון המאפיין במקרים רבים עבודות בחו"ל, אך היותה של אוסטרליה מבודדת ורחוקה הופך אותה לעוד יותר מיוחדת), חיים נוחים, נעימים ומלאי שלווה ונחת, רחוקים שנות אור מההמולה והקשיים שהם מנת חלקן של מדינות המזרח התיכון.

אבל לצד היתרונות הרבים, לעבודה באוסטרליה יש גם חיסרון משמעותי: המרחק הרב מהארץ (מרחק גיאוגרפי, כמובן). אמנם באופן כללי מי שרוצה לעבוד בחו"ל נאלץ להתרחק מיקיריו וקרוביו, והקשר איתם, באופן טבעי, מתעמעם, אולם המרחק בין סידני, מלבורן, קנברה ושאר ערי אוסטרליה לבין ישראל הוא גדול במיוחד – בין תל-אביב לסידני, לדוגמה, מפרידים למעלה מ-14,000 ק"מ, וגם אין ביניהן טיסות ישירות כך שמי שבוחר במלבורן או בסידני כיעד מועדף לעבודה בחו"ל לטווח ארוך ורוצה לבקר בארץ הקודש ייאלץ לבלות בדרכים כ-24 עד 48 שעות, בהחלט מהמורה רצינית בדרך לעבודה באוסטרליה.

החיסרון המשמעותי והיתרונות הרבים מייצרים דילמה של ממש למחפשים מקום עבודה בחו"ל, ומתלבטים בין אוסטרליה לבין אופציות אחרות, קרובות יותר (אפילו ניו יורק, המפתה ישראלים רבים לעבוד בחו"ל, קרובה יותר לארץ, משמעותית, שלא לדבר על האפשרויות השונות ברחבי אירופה). ובכל זאת, ישראלים רבים מנסים את מזלם ומחפשים עבודה באוסטרליה, או בניו זילנד הסמוכה, הרחוקה אף יותר מישראל.

מדינת מהגרים ואוכלוסייה חביבה להפליא

ישראלים רבים מאמינים כי החיים בארץ אמנם קשים מאוד: "מדינה קטנה מוקפת אויבים", רווית לחץ, שסעים חברתיים, כלכלה שיודעת תקופות שפל משמעותיות, שוק עבודה מוגבל ועוד – אולם שהחמימות הישראלית, והידיעה כי תמיד יהיה מי שיושיט יד לעזרה, מפצות על כך. ייתכן, אולם כשמחפשים עבודה בחו"ל ומתלבטים בין עבודה באוסטרליה לבין אופציות אחרות כדאי לדעת שהאוסטרלים הם אנשים חביבים בצורה יוצאת דופן, וכי החמימות שלהם והנכונות שלהם להושיט עזרה למי שזקוק לה, מקלים מאוד על ההתאקלמות בה ומסייעים לשכך את הגעגועים בזכות רכישת החברים החדשים המהירה.

גם היותה של אוסטרליה מדינת מהגרים – במלבורן למשל חיים בני אדם שנולדו בכ-200 מדינות שונות, ובהם יוונים, טורקים, איטלקים וסינים רבים מאוד, ובסידני כמעט כל אדם שני הוא מהגר או ילדו של מהגר – הופכת את ההתאקלמות בה לנוחה למדי, ומקלה על הקושי של מי שבחר בעבודה באוסטרליה.

קהילה יהודית וישראלית

בין המהגרים הרבים שהגיעו לאי הענקי שהוא גם יבשת, רובם כמובן למטרת עבודה באוסטרליה, ישנם גם יהודים רבים וכן ישראלים (לשעבר) לא מעטים. קהילה יהודית וישראלית זו מהווה כתף תומכת לכל מי שיגיע למדינה, מאפשרת למי שבוחר את אוסטרליה כמקום עבודה בחו"ל לשמור על חלק מהמסורות והמנהגים המוכרים, והופכת את המקום לפחות זר ויותר מוכר. הקהילה היהודית והישראלית, כדרכן של קהילות מהגרים, מספקת גם אפשרויות תעסוקה לישראלים, או לכל הפחות גישה וידע המקלים על מציאת עבודה באוסטרליה.

טכנולוגיה

לעזרת הבוחרים לעבוד בחו"ל, באוסטרליה כמו גם במדינות אחרות, נרתמת גם הטכנולוגיה. הודות לתוכנות חינמיות כמו סקייפ, פלטפורמות משוכללות כמו הפייסבוק ושאר אופציות אינטרנטיות וטכנולוגיות אחרות, ניתן לשמור על קשר רציף גם במהלך עבודה באוסטרליה. אמנם גם קשר באמצעים טכנולוגיים הדוק במיוחד אינו מהווה תחליף מושלם למגע פיזי, לחיבוק חם, לצ'אפחה מוכרת ולשיחת נפש אינטימית בארבע עיניים, אולם הוא בהחלט מפוגג חלק מהקושי של הבוחרים במקום עבודה בחו"ל המרוחק מישראל כך וכך אלפי קילומטרים.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודות באוסטרליה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
עבודה בעגלות הפכה בשנים האחרונות כמעט לשם נרדף לעבודה בחו"ל....
כיום בכל מסלול התבגרות ישראלי, אחת השהות הנפוצות ביותר היא...

כתבות הקשורות לאוסטרליה

אוסטרליה אמנם נמצאת בקצה השני של העולם, וכדי להגיע אליה...
רובנו הלכנו בדרך הגיוס הידועה, השתחררנו מהצבא ואז טסנו לחו"ל...
יותר ויותר ישראלים יוצאים לעבוד בחו"ל לתקופה מסוימת. מבוגרים וצעירים,...
אם סיימתם את השירות הצבאי ואתם חולמים לקנות רכב או...
במידה ואתם מחפשים עבודה באוסטרליה ולא במכירות - הגעתם למקום...
חיפוש עבודה באוסטרליה ובפרט כזו מתגמלת באמת עלול להיות מלאכה...
למטיילים ישראלים ולתרמילאים הלהוטים לנסוע למדינה זו, אוסטרליה תמיד הוקסמה...
אוסטרליה היא אחד מיעדי הטרקים האטרקטיביים אחרי הצבא, אבל בגלל...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל

חדש באתר - המדור

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר המדור 💝