Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

התפוח הגדול - אלו המקומות שאסור לכם לפספס

התפוח הגדול

חדש באתר המדור
(רגע לפני העבודה בחו"ל)

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיע לכם כספים?
לחצו על התמונה למטה או כאן

בהצלחה, מצוות אתר המדור - עבודה בחו"ל💝

לא במקרה אפשר למצוא לאורך התרבות הפופולארית אינספור איזכורים של העיר ניו יורק. החל בסיפור הפרברים ועד לשיר של אלישיה קיז וג'יי זי. אנחנו מדברים על מרכז עולמי כלכלי, תרבותי, כזה שאפשר למצוא בו הכל. האמת היא כי מאמר אחד ויחיד ממש לא מספיק כדי לאמוד את הקסם שהופך את השיטוט ברחובות העיר ניו יורק לחוויה בלתי שנכחת. אבל אנחנו כמובן ננסה להעביר אליכם משהו מהקסם שהופך את העיר הזו לבלתי נשכחת. במאמר הבא נציין כמה אטרקציות פופולאריות וכמה דברים שכדאי לדעת על ניו יורק.

מה אתם צריכים לדעת על תחבורה

מתעניינים בטיסות לניו יורק? בשביל להגיע לניו יורק, תנחתו בנמל התעופה 'ניו ארק', במרחק של כמה קילומטרים מהעיר. תוכלו להתחבר בקלות לרכבת אשר תיקח אתכם למרכז העיר. התחנה המרכזית נקראת תחנת 'פנסילבניה'. ממנה אפשר למצוא קווי אוטובוס לרוב וכמובן, משם אפשר לרדת לסאבוואי של ניו יורק, הרכבת התחתית המפורסמת לה תחנות בכל רחבי העיר. אגב, ההמלצה שלנו היא כמובן לא להשכיר רכב בניו יורק. התחבורה הציבורית בעיר כל כך נוחה, כך שאין שום סיבה שלא להשתמש בה לאורך כל השהות שלכם במנהטן. עוד נקודה אליה כדאי להתייחס, השטח המוניציפאלי של ניו יורק כולל את ברוקלין, לונג איילנד ומקומות נוספים. זאת בעוד מנהטן הקטנה נחשבת ללב התיירותי של העיר. אמנם, הלינה במנהטן יקרה באופן משמעותי, אבל אם אתם נמצאים לפרק זמן מוגבל, לא היינו ממליצים לכם לוותר על הלינה במנהטן עצמה.

רשימת האתרים אותם אסור לפספס בעיר

הכנו לכם רשימה קצרה של אתרי התיירות הפופולארים בעיר השוקקת.

  • פסל החירות: אין מי שלא מכיר את הסמל המסחרי של התפוח הגדול. פסל החירות נמצא בלונג איילנד אמנם ולא במנהטן, אבל לאורך שנים הוא נחשב לפנים אשר קיבלו את המהגרים שבחרו להתיישב בארץ החדשה. הדרך אל הפסל עוברת בשייט במעבורת וזו במיוחד עבור ילדים, עוד אטרקציה בפני עצמה.
  • ברודווי: בין אם אתם מעוניינים פשוט ללכת ברחוב העצום שחוצה את העיר מצפון לדרום ובין אם אתם מגיעים כדי לצפות במחזה זמר נפלא, הרי שמדובר על הרחוב אותו אסור לפספס. כמובן, לב הרחוב היא כיכר הטיים סקוואר, על שלל הבניינים העומדים על הכיכר ושלטי החוצות המסנוורים, ההופכים לילה ליום. אם יהיה לכם מזל, אולי תזכו לראות בכיכר הופעת רחוב בהפתעה.
  • מוזיאון הטבע של ניו יורק: חוויה עבור ילדים ומבוגרים כאחד. אין מוזיאון בו אפשר למצוא אוסף כל כך מרשים של מאובנים, שלדי דינוזאורים, חקרים ממינים שונים ועוד. האמינו לנו, גם אנחנו לא ידענו עד כמה אנחנו אוהבים את הטבע לפני שנכנסנו למוזיאון המופלא הזה ונשאבנו לתוכו.
  • מוזיאון האומנות מטרופולין: מוזיאון בו אפשר למצוא פרטי אומנות מכל מקום ברחבי העולם. כל חדר וחדר עשוי בקפידה, מעוצב באופן מושלם ומביא אפילו את אלו שלא מגדירים את עצמם 'חובבי אומנות', לקריאות השתאות.
  • ההיי ליין של ניו יורק: סמל מסחרי נוסף של העיר אלו כמובן גורדי השחקים המדהימים של העיר. מי שרוצה לתפוס נקודת מבט מושלמת צריך לעלות להיי ליין של ניו יורק. ההיי ליין בנוי על מסילות הרכבת הישנה של העיר ואם יש מקום בו אפשר לטעום את טעמה של העיר, הרי שזה המקום המושלם לכך.

צאו בשלום וחזרו בשלום

אנחנו עדיין לא מנינו את כל מה שאפשר לעשות בניו יורק. אם אתם רוצים להכין רשימה נהדרת שלכם, אתם פשוט צריכים לרכוש עכשיו כרטיס טיסה במחיר משתלם, דרך אתר Mona Tours ולגלות את הקסמים של העיר בכוחות עצמכם.

רוצים להצליח בעולם העסקים בארץ ובזמן שאתם בחו"ל? הדבר הבא בול בשבילכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למהפכה העסקית של השנה!

השגנו לכם, גולשי אתר המדור - גישה בלעדית וחינמית לסדרת הדרכות מקיפות ופורצות דרך, המועברות על ידי אלעד הדר - יועץ עסקי מנוסה עם וותק של 23 שנים מחברת Success.

אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש את הכלים, האסטרטגיות והידע שיעצימו את העסק שלכם וישנו את חייכם. למעלה מ-30,000 בעלי עסקים כבר נהנים מההדרכות האלה - הצטרפו אליהם עוד היום, בחינם!

לחצו כאן ותתחילו את המסע שלכם להצלחה עסקית בלתי נתפסת. העתיד של העסק שלכם מתחיל עכשיו!

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל

חדש באתר - המדור

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר המדור 💝