Logo Amador Dark Blue

המדור השלם לחיפוש ואיתור עבודות בחו״ל

עבודה בחו”ל לבעלי אזרחות אירופאית

המדור עבודות בחול

יצירת קשר

מחפשים עבודה בחו"ל? צריכים עזרה? בשביל זה אנחנו כאן!
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

צעירים וצעירות מכל רחבי העולם מחפשים עבודה משתלמת מעבר לים. כחלק ממגמה זו, אין זה פלא שגם ישראלים רבים מחפשים בנרות כל הזדמנות שתאפשר להם להרוויח הרבה כסף באמצעות עבודה בחוץ לארץ. אחת הבעיות שעומדת בפני ישראלים רבים שמבקשים לעבוד בחוץ לארץ היא שקשה מאוד ולעיתים אף בלתי אפשרי למצוא עבודה משתלמת, לישראלי שאין לו אזרחות אירופאית. בתחילה זה נראה לא ברור ואולי אפילו לא הגיוני. האם לבעלי אזרחות פולנית או לחבריהם בעלי אזרחות רומנית, יש איזו יכולת מפתיעה להצליח יותר בעבודה? האם הם אנשי מכירות טובים יותר? האם הם בעלי כישורי שפה גבוהים יותר? התשובה לשאלות הללו היא לאו מוחלט. היתרון של בעלי אזרחות אירופאית שכאלה (כמובן שלא רק אלה בעלי אזרחות פולנית, או בעלי אזרחות רומנית, אלא גם אחרים) טמון בהסכמים בין מדינתיים.

ישראלים בעלי דרכון זר

באופן לא כל כך מפתיע, רבים מהישראלים אוחזים ברשותם דרכון זר. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. יש כאלה שהם בעלי אזרחות אירופאית מלידתם. אחרים קיבלו דרכון של מדינה כלשהי באירופה בזכות העובדה שהם ילדים או אף נכדים של יוצאי מדינות אלה. מעטים זכו לדרכון כזה מתוקף נישואין או בזכות הוכחה של כישורים או יכולות מיוחדות, כגון מיומנות לבצע עבודות מבוקשות או תפקידים בכירים.

תהה אשר תהה הסיבה לכך, מי שמחזיק ברשותו למשל אזרחות פולנית, או אזרחות רומנית, יכול לקבל עבודה חוקית לגמרי, בקלות רבה, בכל מדינות האיחוד האירופי.

דלת פתוחה לעבודה

בעלי אזרחות אירופאית כאמור יכולים לעבוד במדינות האיחוד האירופי ולעיתים גם לקבל אשרת עבודה למדינות נוספות, בקלות רבה יותר. אפילו הכניסה לארצות הברית (לאו דווקא למטרות עבודה) מסתברת, במקרים רבים, לקלה יותר לבעלי אזרחויות זרות.

לבד מהעובדה הברורה שבעלי אזרחות זרה יכולים להיכנס ולעבוד באופן חופשי במדינה שהם אזרחיה (כלומר בעל אזרחות פולנית – בפולין, בעל אזרחות רומנית – ברומניה, וכן הלאה) הרי שהסכמים דיפלומטיים מאפשרים להם לעבוד בכל מדינות האיחוד באופן חופשי וחוקי. רק כדי לסבר את האוזן, הרי שמדינות האיחוד כוללות מדינות בעלות כלכלה חזקה כגון אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, שוודיה ועוד. מובן שלעיתים ניתן למצוא עבודות מבטיחות גם במדינות אירופאיות נוספות שאינן נמנות דווקא עם הכלכלות החזקות ביותר.

עבודות מבטיחות

בין העבודות המבוקשות ביותר עבור ישראלים בחו”ל, אשר ביניהם נמצאים כאמור אחוז גבוה של בעלי דרכונים זרים, ניתן לציין את עבודות המכירה. הסיבה שעבודה במכירות נחשבת לפופולארית כל כך היא משום שתמיד יש דרישה לאנשי מכירות טובים. אנשי מכירות טובים יכולים למצוא את פרנסתם בחנויות או בדוכנים בקניונים (ולעיתים גם בעגלות), וכן גם במכירה של תמונות שמן מדלת לדלת.

למותר לציין שרבים מהעובדים הללו לא ראו את עצמם כאנשי מכירות בדם, אך למרות זאת הם הצליחו לעשות חייל ולהרוויח כסף רב הן בשכר הבסיס והן בזכות תשלומי הבונוסים והעמלות. חשוב לדעת שחלק ניכר מהשכר נקבע בהתאם לעבודה הקשה המושקעת. מי שמוכן לעבוד קשה, ושמצליח לסגור יותר מכירות יזכה, מטבע הדברים, בשכר גבוה יותר.

לא רק מכירות

רבים מקרב בעלי הדרכונים הזרים מצליחים למצוא עבודות טובות באמצעות פניה לחברות מתמחות. לעיתים מדובר בחברות אשר משמשות בתור גורם מתווך בין מחפש העבודה לבין מעסיקים פוטנציאליים. בפעמים אחרות מדובר במעסיקים שמחפשים באופן ישיר עובדים בעלי דרכונים אירופאים.

חשוב לדעת שמי שחפץ לעבוד בחו”ל תוך שימוש באזרחותו האירופאית, אזרחות פולנית, הרומנית וכן הלאה, יוכל למצוא גם עבודות שאינן דווקא במכירות. אנשי שיפוצים, עבודות בהובלות, טכנאים, וגם עבודות מקצועיות יותר יכולים בהחלט לבוא בחשבון.

למידע נוסף בתחום אזרחות זרה כולל אזרחות אירופאית לחצו כאן.

עבודות באירופה

בעלי עסקים גדולים וקטנים, תלויים היום בהתנהלות תקינה ויעילה של...
מי שמחפש עבודה טובה ששכרה בצידה, מי שעבודה במכירות מעניינת...
לונדון לא מחכה לי, כך כתב חנוך לוין ז”ל ושרה...
עבודה במכירות מעבר לים יכולה להיות רווחית ומשתלמת מאוד, ללא...
עבודה בעגלות היא הלהיט מספר אחד מבחינת הישראלים המחפשים עבודה...

כתבות הקשורות לאירופה

עבודה בחו"ל, במיוחד באירופה, נחשבת לאפשרות קורצת מאוד. עבודה במכירות...
אין ספק שעם סיום השירות הצבאי מתחילות התהיות והמחשבות במה...
חולמים על עבודה באנגליה? מעוניינים להתגורר ולעבוד בצרפת? מחזיקים דרכון...
חיפוש עבודה באנגליה הוא משימה לא פשוטה אבל בהחלט לא...
עבודה באנגליה היא חוויה מעשירה, ולא רק לחשבון הבנק, בכל...
ישראלים רבים יוצאים לעבוד בחו”ל בשנים האחרונות, ובאופן טבעי רבים...
תהליך הגלובליזציה שחווה האנושות מאפשר גם לנו הישראלים להגיע למבחר...
בשנים האחרונות הולכת ותופסת בארץ יוקרתה של ברלין כעיר מיוחדת...
לא קל לקבל אזרחות בריטית, וגם אישור שהייה קבוע באנגליה...
אנגליה היא אחת המדינות המפתות ביותר עבור ישראלים שמשאת נפשם...

מידע כללי הקשור לעבודות בחו"ל

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח משכורת טובה בכל חברה שבה...
מגיע זמן ומגיעים מצבים בחיים שבהם אתם נמצאים מחוץ לארץ...
לטייל בחו"ל ולהרוויח כסף תוך כדי נשמע כמו חלום. יותר...
עבודה בחו”ל בקיץ הפכה לקונספט מקובל מאוד בשנים האחרונות. כמובן...

סרגל נגישות אתר המדור עבודות בחו"ל